E-commerce

Opracowanie witryny e-commerce dla przyszłych pokoleń: 5 Rzeczy do rozważenia

W związku z tym, że do 2018 r. prognozuje się niemal dwukrotny wzrost sprzedaży w sklepach internetowych, rywalizacja o klientów w rozwoju handlu elektronicznego znacznie wzrośnie. Sklepy internetowe z innowacyjnymi doświadczeniami użytkowników zostaną tak zaprojektowane, aby pokonać swoich rywali. Ponieważ większość sprzedawców internetowych koncentruje się na tradycyjnych strategiach marketingowych, takich jak marketing w mediach społecznościowych, optymalizacja wyszukiwarek, reklama pay-per-click, analiza i e-mail marketing; tylko nieliczni z nich eksperymentują z nowymi trendami. Na tym wysoce konkurencyjnym rynku online, naprawdę trzeba wymyślić unikalną stronę internetową, która sprawi, że wyróżnisz się z tłumu.
Jeśli zamierzasz uruchomić lub rozwinąć stronę internetową e-commerce, trzeba poświęcić trochę czasu i pomyśleć o nowych trendach, które będą się rozwijać w nadchodzących latach. W tym poście znajdziesz pięć rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu przyszłego sklepu internetowego:

Handel mobilny to konieczność

Handel mobilny jest szybki; wyjmij smartfon z kieszeni, po prostu przejrzyj aplikację lub stronę internetową i kup żądany produkt w ciągu kilku kliknięć.

Transakcje mobilne rozwijają się i przewiduje się, że w 2020 r.

będą generować 45% całej sprzedaży w handlu elektronicznym. Niewątpliwie urządzenia mobilne będą siłą napędową e-commerce w najbliższych latach, i jest oczywiste, że nie rozwieją się one w najbliższym czasie.
Aby utrzymać swoją stronę internetową na mobilnej krzywej, należy pamiętać o stosowaniu się do tych wskazówek:

  • Marketerzy internetowi mówią od lat o posiadaniu w pełni funkcjonalnej strony internetowej. Upewnij się, że Twoja strona e-commerce jest przyjazna dla telefonów komórkowych. Idziemy naprzód, posiadanie jednej będzie konieczne.
  • Upewnij się, że proces płatności jest tak szybki, jak to jest możliwe na telefonach komórkowych. Większość sprzedawców detalicznych nie oferuje bezproblemowych transakcji mobilnych, ponieważ są one dostarczane na komputerze.
  • Większość dobrze ugruntowanych sprzedawców internetowych ma już swoje własne aplikacje mobilne, tak więc jak długo będziesz w stanie przetrwać tylko z witryną internetową. Aplikacja mobilna może pomóc Ci zapewnić lepsze warunki do robienia zakupów dla użytkowników w porównaniu do strony przyjaznej dla urządzeń mobilnych.

1. Dbaj o funkcjonalność ponad wyglądem.

Funkcjonalność powinna być najważniejszym priorytetem przy tworzeniu strony internetowej poświęconej handlowi elektronicznemu. Powinieneś wybrać ją spośród innych modnych elementów, które generalnie wyglądają niezręcznie w użyciu. Jednak Twój przyszły sklep internetowy nie może wyglądać staroświecko, włącz w to nowoczesne akcenty, które nie zepsują całości. Rozwój sklepu internetowego jest preferowany przez większość sprzedawców detalicznych ze względu na jego wysoką funkcjonalność i mnóstwo rozszerzeń. Z rozszerzeniami, można zwiększyć ogólną funkcjonalność witryny e-commerce. Ukryte panele nawigacyjne z wyskakujące okienka są doskonałym połączeniem łatwości obsługi i funkcjonalności. Z tymi panelami, można lepiej podkreślić swoje produkty. Funkcjonalność jest królem stron internetowych e-commerce, a to na pewno będzie trend w nadchodzącym roku.

2. Wypróbuj sztuczną inteligencję (AI)

Wszyscy wiemy o sztucznej inteligencji (AI). W tym roku niektóre strony internetowe mogą włączyć AI do swoich produktów i kategorii w celu zapewnienia lepszych wrażeń klientów. Według jednego z raportów, Microsoft i Amazon współpracują w celu integracji swoich asystentów cyfrowych. Tak więc, użytkownicy asystentów cyfrowych będą mogli korzystać z nich na szerokiej gamie urządzeń mobilnych. Rozwiążą to wiele problemów, a klienci nie muszą tracić czasu na wykonywanie zadań, które wykona asystent. Rok ten będzie świadkiem kilku znaczących odkryć w handlu elektronicznym z pomocą Sztucznej Inteligencji.

3. Rozważ Chatboty

Nieprawdopodobna opcja Live Chat, która jest już przyjęta przez kilka sklepów internetowych, chatboty mają szansę zaistnieć na rynku online. Wielu klientów naprawdę kochają chatboty, ponieważ sprawiają, że doświadczenie z zakupów online jest bardziej interesujące. Ponadto, chatboty będą w stanie współpracować z AI i pomóc klientom znaleźć drogę na stronie internetowej. Jako właścicielowi strony, chatboty pomogą Ci również zautomatyzować kilka czasochłonnych zadań.

4. Unikaj inwazyjnych reklam

Jest to kolejna najważniejsza rzecz, która musi być brana pod uwagę przy tworzeniu strony internetowej e-commerce. Klienci są zmęczeni widząc nieodpowiednie reklamy. Jeśli spojrzeć na ostatnie badanie 47% młodego pokolenia używa blokera reklam. Ten wysoki wskaźnik wskazuje, jak użytkownicy są coraz bardziej sfrustrowani przez reklamy. Tak, jak uda Ci się zaangażować użytkowników, podczas gdy ciągle pokazujesz reklamy na swojej stronie internetowej e-commerce? Zamiast akceptowania wspólnego pomysłu, że reklamy zawsze będą wyświetlane, można zrobić reklamy, które warto zobaczyć. Korzystanie z rodzimych formatów reklamowych może utrzymać użytkowników od przeniesienia z fascynujących doświadczeń. Możesz pozwolić użytkownikom na pominięcie reklam za pomocą marketingu opartego na zezwoleniach, który umożliwi chętnie zobaczyć Twoje reklamy.

5. Polityka przyjazna dla klienta (dodatkowa)


W e-commerce konkurencja jest zawsze silna – ale jest bardzo agresywna, gdy jest rozszerzona o rozbudowane opcje dostępne w sieci. Sprawni kupujący online wiedzą, że jeśli nie dostarczasz tego, czego szukają i nie oferujesz tego w taki sposób, w jaki chcą, mają kilka innych sposobów, aby uzyskać to, co jest im potrzebne. Większość kupujących przyznaje, że przeprowadzają dogłębne badania przed zakupem czegokolwiek online. I, mogą być szybko zafascynowani konkurencją, jeśli lepsze oferty są dostępne wszędzie. Aby uzyskać szczęście kupujących, trzeba będzie zapewnić oferty, które zostały wcześniej rozważane jako bonus. Znaczna ilość konsumentów może pozostawić wózki na zakupy, jeśli nie ma bezpłatnej wysyłki lub jeśli uważają, że produkty będą trudne do zwrócenia. Ponieważ siła nabywcza jest zależna do klientów, naprawdę trzeba spróbować przyjaznych dla klienta polityk, które pomogą Ci stać się bardziej efektywnym.
Wraz z ogromnym wzrostem liczby klientów online, istnieją trzy główne sposoby aby sprzedawca detaliczny mógł osiągnąć pożądany sukces: niezawodna obsługa klienta, atrakcyjna cena i interaktywne doświadczenie użytkownika. Jeśli planujesz wymyślić stronę internetową e-commerce, musisz wziąć pod uwagę wszystkie powyższe punkty.

Dodaj komentarz