Marketing

Czym jest AdWords Call Tracking?

Czym jest AdWords Call Tracking?

AdWords Call Tracking jest rodzajem śledzenia konwersji w AdWords, który pozwala zobaczyć, jak wielu potencjalnych klientów zobaczyło Twoją stronę internetową po obejrzeniu lub kliknięciu jednego z Twoich reklam pay-per-click.

Jak działa AdWords Call Tracking?

AdWords Call Tracking może działać na dwa różne sposoby. Może śledzić połączenia wykonane do numeru przekierowania Google wyświetlanego poprzez rozszerzenie połączenia obok reklamy, lub poprzez dynamiczne wstawianie numeru na stronie internetowej, gdzie nowy numer jest zamieniany w każdej wizycie na stronie tak, że poszczególne słowa kluczowe i związane z nimi połączenia mogą być śledzone.

To działa przy użyciu innego numeru za każdym razem, gdy reklama jest wyświetlana w celu Google, aby śledzić, które słowa kluczowe / wyszukiwanie zapytań napędzały połączenie.

Kto korzysta z AdWords Call Tracking?

Każdy reklamodawca chcą prowadzić rozmowy telefoniczne swojej firmy i chce lepiej zrozumieć, jak ich marketing pomaga prowadzić te rozmowy, powinni używać śledzenia połączeń. AdWords do śledzenia połączeń, wraz z innymi usługami, takimi jak CallRail, może powiedzieć, które słowa kluczowe są napędem połączeń, dzięki czemu można lepiej zoptymalizować swoje konto do prowadzenia większej ilości połączeń przy niższych kosztach.

Jak skonfigurować AdWords Call Tracking:

Konfigurowanie pierwszego rodzaju AdWords Call Tracking jest po prostu dodaniem rozszerzeń połączeń do reklam i umożliwieniem raportowania połączeń. Robimy tak, aby skonfigurować rozszerzenia połączeń w głąb tego bloga. Kluczowym elementem jest tutaj umożliwienie raportowania połączeń podczas konfigurowania rozszerzeń.

Będziesz musiał również skonfigurować działanie konwersji dla rozmowy telefonicznej w zakładce “Narzędzia→ Konwersje” w AdWords, które można następnie wybrać podczas konfigurowania rozszerzenia połączenia.

Drugi rodzaj śledzenia połączeń AdWords nazywa się dynamicznym wstawianiem numeru, a wdrożenie w Google jest opisane w artykule wsparcia. W tej realizacji trzeba będzie dodać kod do wszystkich stron witryny, a następnie edytować kod, aby wiedzieć, który jest to numer do wymiany na każdej stronie. Wdrożenie Google może być nieco zastraszające, nawet dla tych z doświadczeniem z JavaScript, więc nie wahaj się dotrzeć do programisty swojego zespołu, jeśli czujesz się przytłoczony. Idź wnikliwie o ustawienie tego rodzaju śledzenia, chyba że masz programistę internetowego, to często może to być łatwiejsze/szybsze, aby przejść z dostawcą śledzenia połączeń jak CallRail do tej obsługi, ponieważ realizacja jest znacznie prostsza. CallRail jest rozwiązaniem na stronie internetowej.

Dodaj komentarz